Μικρές Αγγελίες

Ζητούνται, ονειροπαρμένοι εθελοντές να συνοδέψουν τον φουτούριστ και την PA του (αχαχαχαχχαχαχαχα εσένα λεώ Ντοτ) σε μαγευτικό ταξίδι στη Λατινική Αμερική. Το πλοίο (αεροπλάνο) σαλπάρει αρχές Οκτωβρίου και παρκάρει Εκουαδόρ. Συνεχίζει ακάθεκτο Κολομβία, Περού, Βολιβία, Αργεντινή με ξεναγό τον ένα και μοναδικό ΡΑΟΥΛ. Γκεστ σταρ η PA του, Sara και οποιοσδήποτε βρεθεί στο δρόμο μας.

Εχεμύθεια: απαραίτητη.

Επιστροφή: προαιρετική.

P.S. (Peruvian) Melisa’s memories from Athens: Everybody was saying Γεια μας! and I was like: Where? Where? εννοώντας τα περίφημα ζωντανά γνωστά στα μη τροπικά κλίματα ως λάμα…

5 Responses to “Μικρές Αγγελίες”


  1. 1 Кроткая Ιουλίου 3, 2008 στο 14:59:34

    εγώ
    εγώ
    εγώ!!!!!!!

    πότε?
    πώς?

    ααααχχχχχχχχχχχχχχχχχ!!!

  2. 2 Φουρφούρι Ιουλίου 3, 2008 στο 17:05:09

    Ήμουν σίγουρη ότι θα είσαι μέσα! Νόμιζα ότι ήμουν ξεκάθαρη στις λεπτομέρειες, φτάνουμε Εκουαδόρ και από εκεί όπου μας βγάλει 😛
    Αρκεί να είσαι εχέμυθη 😛

  3. 3 Dot.Hakers Ιουλίου 4, 2008 στο 13:53:25

    Τώρα που απελευθέρωσαν και την Μετανκουρ, όλη η Λατινική Αμερική ένα πάρτυ θα είναι! Χέι χόου! Φουτουριστοπουλίδη, καλά θα κάνεις να πουλήσεις το χρυσαφάκι που έχεις στο πουγγί γύρω από το λαιμό σου μπας και δούμε τον αεροδιάδρομο του Quito λίγο νωρίτερα!

    Ακούς εκεί Πέρσοναλ Ασσίσταντ εγώ!

    Κροτ, η εχεμύθεια είναι Α-Π-Α-Ρ-Α-Ι-Τ-Η-Τ-Η! Βλέπεις το Φουρφούρι αφήνει πολλούς σκελετούς πίσω του όταν ταξιδεύει..! 🙂

  4. 4 Dot.Hakers Ιουλίου 4, 2008 στο 13:53:50

    Μπετανκουρ, μου ξέφυγε το «π»…

  5. 5 Кроткая Ιουλίου 4, 2008 στο 15:05:53

    εχεμύθεια δεδομένη!!!

    λίγο η περιοδος μας τα χαλάει, αλλά χμμ… για να δούμε!


Σχολιάστε

